Jäklar vad duktig jag är=)=)

Idag har jag haft en sån där underbar dag med massor av energi och glädje=)
Dagen börjar med solsken=)
Sen åkte älsklingen och jag in för att titta på färg till köket och tittar på nya handtag=)
Jätte roligt och vi hittade en färg som kallas för grädde=)
Kommer bli jätte fint=)..Hoppas jag!!!
Sen åkte vi upp till Erika för jag ville väga mig!

Jag hade gått ner 1,2 kg!!!=)=)


Skönt med tanke på förra veckan när det bara stod minus 0,4.
Så nu släppte det=)
Sen jag började med tappa.se har jag gått ner 6 kilo,
men från början när jag vägde som mest så har jag gått ner 8 kg=)
Det syns inget än men om några kilon börjar jag nog känna mer på kläderna.
Jag har ju så mycket att gå ner så det tar ju ett tag innan det märks rejält!
Men jag känner att jag orkar mycket mer nu, jag har mer energi och mår så mycket bättre=)
Så då blev min dag genast ännu bättre=)
Sen åkte Erika med och åt lunch på coco thai=)..Mums säger jag bara=)

Sen nu i eftermiddag har jag städat källaren!
Det såg för jävligt ut och det stank kan jag säga!!!
Men nu luktar det citron och doft ljus och det är inte ett damm korn på golvet!=)
Så skönt när man har gjort något som man har gått och dratt på så länge!
Det är en börda som släpper!!!
Så det blir en överraskning till älsklingen när han kommer hem=)

Sen har Dacke och jag varit ute och gått i det härliga vädret=)
Helt underbart idag ju=)

Imorgon ville Madde gå på stan och jag är inte sen på att hänga på=)
Så det blir roligt sen blir det att jobba på kvällen!

Ha en toppen kväll=)=)

Kommentarer
Postat av: Maddemus :)

Men ÅÅH grattis sötis! Vad glad jag blev nu! :) Där ser du gumman att det går i perioder, vissa perioder går man ner mindre och andra jätte mycket me jag tror mer på att när man går ner med en sån här hälsosam livsstil så brakar det bara loss sen när man hållt på ett tag :)



Du ser mycket mindre ut, jag och andra ser att du gått ner 8 kilo! :) Man ser det aldrig själv!! men jag tror man måste säga det tills sig själv när man tittar sig i spegeln, :) då ser man de till slut!! :)



Sen börja mäta dig! CM försvinner fortare!! :) och tänk mindre på vågen, så gör jag nu, jag skiter typ i vågen och mäter mig en gång i veckan! Mycket bättre! för då vet man att det är fett som försvunnit, när man väger sig så har man ju fått muskler eftersom vi går så mycket ju! :)



PUSS jag längtar såååå förbannat tills i morgon wiiie :) en toppen dag men världens sötaste systrar!!!

2008-07-01 @ 21:47:37
Postat av: Malin

På mitt jobb går man inte alls mycket. är ju bara 4 boende på en liten yta! Fast vi går promenader ibland men de brukar inte bli så långa för dom orkar inte. Speciellt inte i detta vädret,he he. Har du lagt om kosten mycket oxå då??Tänkte jag kanske skulle gå med i tappa, verkar ju som de funkar. Är jätte glad för din skulle =) Jag vill me!!He he! Nämen vill du plugga igen? De som är så tråkigt..fast de är jobba me ju ;P Jo allt är bra med mej =) hur är de själv??Kramar

2008-07-02 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0