Putsa och sandpappra!!!!!


Hej=)

Idag jobbade man och det gick bra=)..Jag sköter mig=)..Hehe=)
Sen har det ju varit grymt varmt idag trodde jag skulle få värmeslag innan!!!

Vi ska lasera (vit lacka) i hallen.
Men fy fan, jag började putsa nu i efter middag och
på 1 timme hade jag bara tagit en liten bit av pannelen!!..
Fy det kommer bli jobbigt. Men jag väntar tills i morgon så får Patrik hjälpa till!
Men dörrarna var inte alls mycket lack på så där behöver vi nog inte putsa alls!=)..
Men pannelen är ju full av veck och springor som ska putsas!
Sen är det ju helt fel väder att vara inne och slita kroppen av sig!..
Hade så gärna velat åka och bada. Men inte lätt när man är själv ju!!
Men älsklingen och jag kanske kan ta ett dopp i morgon!
Har ju faktiskt bara badat 1 gång i år!

Nu måste jag äta nått. Men vad?. 
Mår bara illa av att äta nu när det är så varmt!

Djuren är också jätte varma dom bara ligger helt utslagna!

Skulle gått ut och gått men väntar tills det är svalare!
Är ju uppe 9400 steg nu så det är lugnt=)
Behöver inte gå flera timmar precis!
Räcker med ca 40 minuter=)

Så skönt att ta med mp3 och bara gå och njuta av all natur och frisk luft=)
Därför väntar jag till kvällen annars är inte luften särskilt frisk!!!

Imorgon ska vi träffa vännerna, vet inte var, när eller vad vi ska göra.
Men förhoppningsvis grilla=)

Ta hand om er=)

Kommentarer
Postat av: Maddisen

vad duktig du Äääärrr gullet :) Ring mig sen!!! PUSS!

2008-07-04 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0