Våran dag!!!=)=)

Hallå i bloggen=)

Det är mycket som händer omkring mig!
Jag går och går som vanligt och räknar kalorier för fullt=)
Igår när jag vägde mig hade jag gått ner 1,3 kg=) Så jag är super glad=)

Vi har målat om hela hallen så den är ljus nu=)
Vi har köpt tavlor, spegel och mattor till hallen så nu är den snart helt klar=)
Så nu har vi gett oss på köket!
Erika och Clas var här igår så vi grund målade hela köket=)
Jätte skönt att vi fick hjälp med det!
Så nu ska det målas!! och bytas handtag! Det kommer rusta upp hela köket så nu blir det ljust och fint=)

Idag firar älsklingen och jag våra 4 års förlovningsdag=)=)
Tänk att det redan har gått 4 år!!!
Vi har målat lite i köket men sen åkte vi in till Eksjö och åt på Amazing taste!!=)
Det var jätte smarrigt jag åt en ceasar sallad som var kanon god och fräsch!
Sen åkte vi och åt glass och spelade mini golf=)
Jag var inte så dålig som jag trodde låg faktiskt före Patrik några slag men sen gick han om mig!!..Attans!!..hihi..

Efter det tog vi en tripp till ljusboden utanför Hult.
Gud vad många fina saker dom hade!
Helt otroligt! ville ju ha allt ju!
Men vi köpte ett hjärta som ska hänga ner i köket sen=)

Efter det åkte vi till skurugata och skuruhatt! Vi gick runt hela och det blev bara 3000 steg typ men det kändes som 10 000 steg för det var ju sån terräng så man höll ju på att du ibland=)..Men vi klarade det=)
Så vi var stolta över oss själva! Det var jätte fint och häftigt där=)

Kameran dog ganska fort för vi hade inga batterier!!!..Men några kort blev det=)







Sen på vägen hem åkte vi förbi och tittade på Maddes och Jockes hus=) Det var ju jätte fint=)
Kommer blir jätte vackert sen när min ängel ska flytta dit=)=)

Kommer lägga ut lite före och efter bilder sen på hallen och köket så ni får se=)

Nästa vecka har jag semester men tyvärr jobbar jag nu fredag, lördag och söndag hela dagar..Phuuu...!!!

Hörs snart igen! Jag lovar!!
Måste ju umgås med älsklingen nu när det är våran dag=)

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Åh GRATTIS grattis grattis till er ´mina söta vänner! Ni är ett utav världens finaste par! Och jag är så evigt tacksam över att ni får dela kärleken tillsammans! Man ser hur mycket ni älskar varandra!



Hoppas ni hade en jätte fin dag, det läser jag ju och ser jag!! :)



Ps. vad roligt att ni börjat med köket nu, det kommer bli kanon fint!! Ds. Saknar dig

Ha en toppen bra helg på jobbet, vi delar samma suckar!! haha. Längtar tills vi syns! Nästa vecka? :) Puss

2008-07-11 @ 09:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0