Det rullar på...

Hej

Livet rullar på, det händer saker omkring mig hela tiden.

Nella och Oskar har nu äntligen fått sin lille Philip.
Så underbart söt han är på bilderna och allt hade ju gått så bra=)
Längtar efter att få se den lille=)

Jag håller på med tappa.se för fullt=).
Det går bra och jag går och går..
Vissa dagar har man mer motivation än andra men det har gått ändå.
Jag väger mig varannan vecka så på onsdag tänkte jag väga mig igen.

Gud va det åskar vågar knappt sitta här men ska skriva lite till bara!

I helgen var det fotboll och gänget kom hit, alla utom madde och tony!.
Synd men madde hade missuppfattat tiden tror jag och tony kunde inte heller komma.

Men nu ser vi alla fram emot nästa helg när vi alla ska åka till öland
och få spendera massor av tid tillsammans
=)

Jag får skriva mer någon annan dag för det åskar så hemskt!

Men ha det toppen!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0