Djävulshelgen på ingång!!!!

Hej

Hur är läget idag?
Med mig är det väl bra förutom att jag nu i 4 nätter i sträck inte kan somna!..
Jag ligger och vrider och vänder mig uppåt 5 timmar vissa nätter!..
Igår gick jag upp och satte mig en stund men det hjälpte inte heller.
Jag försöker lyssna på mp3 för att slappna av, öronproppar, olika sovställningar,
dricka osv osv.
Men jag fattar inte varför jag inte kan somna.
Jag som är ute och går så mycket och jag är helt slut i kroppen men ändå kan jag inte somna!!!!!

Aja hoppas jag kan sova nu i helgen för det är min djävulshelg!
Jag jobbar kvällen idag 14.30-21.00
Lördag 8-21
Söndag 8-21
Efter en sån här helg är man helt slut kan jag tala om!
Men jag hoppas att den går fort!

Synd bara att det kommer en sån här helg om 2 veckor igen!.
Men sen så är det lite semester=)=)

Idag har jag gått en promenad på morgonen mer hinner jag inte,
men jag får ihop resten av mina steg på jobbet sen=)

Nu ska jag fixa i ordning mig!
Ha en toppen helg!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men vad tråkigt sötis att du har haft sånna fruktansvärda nätter. Jag vet precis hur det är när man inte kan sova, så frustrerande och stressande!! Kan det inte vara att du känner oro för någonting eller så? ibland kan man tänka på något eller vara rädd för något helt omedvetet. Eller så har du kommit in i en sån där period då man har jätte svårt att sova, känner du dig trött när du lägger dig?



Hoppas verkligen du kan sova i helgen sötis! Tänker på dig och hoppas för din skull att helgen går fort!



natti kramar

2008-06-27 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0