Frisk!!!!

Hej

Nu är jag äntligen frisk!!
Så otroligt skönt.
Jag tror aldrig att jag har haft halsfluss innan och jag hoppas att jag aldrig får det igen!
Fy vilken hemsk sjuka!!
Hade så otroligt ont i halsen och kunde knappt svälja eller prata kändes det som.
Sen var halsen och manlarna helt fulla av vita blåsor!
Men idag är första dagen som jag känner smaken av maten och kan svälja utan att det gör ont!
Sen hade jag ju som sagt 40 graders feber i lördags och samanlagt hade jag feber i 5 dagar
och det känns nu i efter hand att man måste ta det lite lugnt.
Som tur är jobbar jag inte för ens i morgon kväll=)

Jag har haft Gilmore girls maraton här hemma=)..
Jag har tittat på första säsongen på 22 avsnitt tror jag det var=)..
Jag bara älskar den serien dom bara babblar och babblar och jag kan inte göra annat än att skratta=)



Jag längat så otroligt efter JORDGUBBAR!!!!
Måste ha jordgubbar snart!!
Tänkte se om jag han köpa mig några i morgon=)=)

Erika har åkt till Lina i Emmaboda idag och sen ska hon till växjö
så hon kommer inte hem för ens på söndag kanske!
Herregud vad ska jag göra om dagarna, har ingen att åka till eller gå med.
Hoppas inte att jag tappar motivationen nu med Tappa!
Men det skulle jag inte tro!
Tycker verkligen att det funkar jätte bra=)
Vägde mig hos Erika igår och det visade sig att jag hade gått ner ca 3,5 kg=)=)
Ska försöka väga mig varannan vecka. Så mycket roligare då för ibland står man still en vecka
då går man ofta ner mer till nästa så då slipper man sluta bli motiverad!!
Så stolt och glad!!!=)

Saknar människor!!
Ja typ alla, har legat hemma nu sen i onsdags eftermiddag och jag har knappt lämnat hemmet!
Jag börjar snart klättra på väggarna!!
Patrik jobbar kväll med så då blir det ännu mer ensamt!!

Något som jag är otroligt glad och lycklig över är att jag äntligen har släppt min lilla prins fri=)
Rambo har nu i 2 dagar fått vara lös och han springer ut och in hela tiden=)
Är så glad över att han håller sig här omkring i början så han verklihgen hittar hem ifall
han skulle springa långt bort!
Han springer runt på trädgården och så fort jag kommer ut springer han emot mig
och vill upp i famnen och gosa=)
Han är som mitt barn=)



Nu ska jag titta till min tvätt som bara blåser bort hela tiden!!!
Ha det toppen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0