Idag kom Philip på besök=)=)

Hej

Idag fick jag ett överraskande besök av Madde Nella och bebisen Philip=)
Så underbar liten varelse=)
Jag höll honom länge och matade honom=)..hihi..Helt underbart=)
Han luktade så gott och var så underbart söt!!!
Nella är verkligen jätte stark som har kunnat föda honom endast med lustgas=)
Sen var hon ju nästan helt återställd efter förlossningen=)
Roligt att få se dom=)
Hoppas vi kan ses snart igen!!
Snodde en bild från nellas blogg så ni får se honom=)=)



Det var även jätte kul att se Madde lite=)
Kan knappt fatta att hon har körkort..*STOLT*
Behöver träffa mina vänner oftare blir så glad av det ju!!!
Förhoppningsvis skulle vi träffas på fredag=)

Måste äta något men vet inte vad.
Är bara uppe i 500 kalorier och klockan är nu 16.35
Fy på mig!
Har varit ute och gått en runda i alla fall.
Ska ut nu igen med Dacke=)

Det blir en ensam kväll för Patrik jobbar kvällen och det hatar jag!
Vill inte sitta här själv, men så är det ju!

Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: nella

det var roligt att se dig med gumman! du ser mkt piggare ut och det syns att du gått ner några kilon, fortsätt kämpa även att det tar emot ibland, jag vet att du kommer klara det om du fortsätter i samma stil.. philip pussar till dig!

2008-06-30 @ 20:47:23
Postat av: Bumbi

Philip är verkligen världens söaste pojk! Jag varken kan eller vill sluta gosa med denna älskling! :) Så kul att vi kunde komma en sväng, synd bara att vi inte kunde vara en längre stund! Men vi får ju träffas på Fredag, vi som kan då :) Det ska bli så mysigt och roligt vad vi än hittar på :)





Pussar!

Ringer dig snart!

2008-06-30 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0