Midsommar!!!!

Jag tror om man frågar alla i hela gänget så instämmer alla att detta var bland
den bästa midsommaraftonen som vi någonsin har haft tillsammans!=)
Så otroligt roligt har vi haft, druckit massor, skålat, skrattat, pussats, dansat, tävlat,
kommit på en ny sport "bööörk" och massor av annat skoj!
Jag kommer aldrig glömma denna helgen!
Vi har varit aktiva hela tiden, vi har gått som idioter och sportat med alla möjliga olika sporter=)
Men sen har vi ju druckit och ätit massor med så det var bra att vi var aktiva!=)
Jag är så otroligt tacksam över att få vara en i detta underbara gäng=)
Nu när man är hemma igen får man separationsångest och känner sig nästan övergiven!.
Men vi får försöka hitta på massor av annat skoj i sommar!
Här kommer någtra av ALLA bilder från helgen=)
















Kommentarer
Postat av: Bumbi

Världens BÄSTA midsommarhelg!!!! Vill vrida tillbaka klockan och vara med om allting igen och igen och igen!! :) DU & JAG bäst på Kubb!! :D



Måste träffas snart igen! Saknar alla redan jätte myckjet!!!!! SNYFT!





PUSS på dig min bästa söta ängel! :)

2008-06-23 @ 14:56:11
URL: http://www.magdalenafrank.blogspot.com
Postat av: Erika

Ja det var en kanon bra helg med massa spännande saker vi gjorde:) Oförglömlig resa!

2008-06-23 @ 18:25:52
Postat av: Sofie

Åhh va roligt ni verkade ha!

Jag vill oxå kunna ha så roligt! <3

2008-06-28 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0