Roadtrip genom Sverige?!

Hej

Nu har älsklingen och jag pratat massor om vad vi ska gör på vår semester.
Det bästa förslaget vi kom på är att ta en roadtrip genom Sverige.
Åka runt i hela Sverige och få uppleva massor med roliga grejer!
Det är så långt planerna är än så länge.
Men en sak är klar och det är att jag skulle vilja åka till Falkenberg och titta på Stefan o Krister!.
Tycker buskisar och sånt är SÅ roligt=)

I år heter den Solsting och Snésprång=)



Sen vill vi till Gotland för där har varken Patrik eller jag varit=)
Sen finns det ju massor av andra ställen, som Stockholm och uppåt i landet typ dalarna=)

Idag har jag städat och varit duktig=)
Kommit upp i mina steg har jag med gjort idag blir ca 15 000 steg idag=) Samma som igår=)
Målet är 10 900 steg om dagen så jag är nöjd om stegräknaren stannar på det med!
Men när man känner att man har orken och motivationen är det lika bra att satsa.

Idag vägde jag mig och jag hade gått ner 4 hg.
Det är väl bra med tanke på vad vi åt och drack hela helgen.
Men jag tycker att det går så sakta.
Det gör det ofta för mig och det är frustrerande.
Men men det släpper nog snart!

Nu ska jag sätta mig vid dumburken en stund sen blir det att sussa=)=)

Natti natti......


Kommentarer
Postat av: Maaddee

Gud vad roligt! Det tycker jag ni ska satsa på, det finns faktiskt inget finare land på sommarn än Sverige, (När det är som fiinast då) men det är ju så roligt att besöka sånna ställen man aldrig varit på tidigare!! :)



Vi tänkte vi också skulle åka till Gotland :) Alla säger att det är såå vackert där. Vio har redan varit där men då var det vinter och endurotävling. ;)



Det går alltid sakta att gå ner när man går ner naturligt! Det är det som är nyttigast och gör att man klarar av att hålla vikten sen! :)



Sen ska du se att det rasar på dig för i vissa perioder så sätter ämmnesomsättningen igång sig rejält!! :)



PUSS!!!

2008-06-26 @ 07:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0