Segberta!!!!....

Det är jag idag!. Fy fasen vad seg jag är hela tiden. Inte klokt ju!
Men sen jag kom hem från Öland så har jag sovit så otroligt dåligt igår
tittade jag på klockan senast 02.30 och då la vi oss vid 22.30!..
Jag fick gå upp en stund men det hjälpte inte heller.
Vet inte varför jag har så svårt att somna!

Nu struntar vi i det!

Idag är det inte mycket planerat. Jag ska gå ut och gå som vanligt=)



Idag ska vi äta färskpotatis, gräddfil, gräslök och kassler=). SÅ mumisgt=)
Måste gå bort till affären och handla lite bara=)

Nu sitter Rambo och väntar på gos från mig=)..Han är så SÖT!!!=)

Sen får vi se senare idag om Erika vill ut och gå!?
Vi pratade lite lätt om det igår så vi får väl se.

Är det ingen som har en ide på vad man kan hitta på i sommar???
Vad ska ni göra???

Nu ska jag gå och äta min SENA frukost, det blir färska jorgubbar med yoghurt=).
Min favorit frukost=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0