Skönt att vara ledig=)

Tack snälla Nella och Madde för era kommentarer=)
Det var så roligt och se er=)=)
Nella du har med förändrats mycket du klär dig som mamma=)=)
Det märks att du är mogen och du kommer bli en perfekt mamma
till din lille underbara Pilip=)
Sen har han ju världens underbaraste moster som kommer ge honom massor med kärlek=)

Nu har jag varit ute på min kväll promenad. Är uppe i 13 000 steg idag.
Det är jag nöjd med för man måste ju vila upp sig efter en sån här helg!
Jag har ju faktiskt satt ett mål på minst 10 900 steg per dag och det klarar jag ju galant=)

Älsklingen och jag har pratat massor idag om att vi kanske skulle åka till några ställen
på våran semster men att stanna hemma med för att måla om i köket och hallen bland annat.
Funderar på creme vit i köket, panelen och byta handtag, väggarna är kritvita nu.
Bilden är från dom förra ägarna.

Vad tror ni om det?



Vi har inte råd att byta ut hela köket nu men man kan ju göra det bästa av det man har!
Sen ska vi lasera i hallen.
Sen vill vi byta golv i hallen och köket men det väntar vi med tror jag.
Pengarna räcker inte till så mycket när man väl börjar renovera.
Sen vill vi ju åka iväg lite med=)

Ha en toppen kväll=)=)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ÅÅÅh ja det blir ju ett kanon kök! :) Ni tänker så rätt, det kostar verkligen att byta ut ett kök men ni har ju ett bra kök som skulle bli mycket mycket finare bara man ändrade färg och bytte handtag! Jag kan se det framför mig :)



Tack snälla du för dina kommentarer! :)

Hoppas du får en kanon fin dag! :) Sooolen skiner :)

2008-07-01 @ 09:24:22
URL: http://www.magdalenafrank.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack för kommentaren =) MAn blir alltid så glad när sådana dyker upp!

Funderade på hur du kan komma upp i så många steg?Hade med min till jobbet idag men fick knappt ihop några, inte ens 1000 ju =( visserligen satt vi mest inne idag..men usch va man måste gå när man kommer hem då!Blä,ha ha!Kramar

2008-07-01 @ 16:57:46
Postat av: nella

Åh vad gullig du är när du skriver så fint!

Det värmer verkligen att få sådana ord!

tack så mkt, kan ju säga att jag växt en del under graviditeten och jag är sj lite stolt över mig att allt går bra och så!

Jag tror att köket blir kanon för det blir ändå nytt om man bara målar om och byter handtagen!

Jätte fint kommer det bli eftersom köket redan ser bra ut!



Hoppas att vi ses snart!

kramar från oss

2008-07-01 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0